Vastgoedbeheer

Vastgoedbeheer


HousingSpots Vastgoedbeheer | Beheer voor uw woning(en) en zakelijk o.g. in Utrecht en omliggende plaatsen!
Voor het voor het beheren van uw vastgoedportefeuille kunt u uitstekend terecht bij HousingSpots. Zowel voor particuliere beleggers als institutionele beleggers en VvE’s beheren wij objecten als woningen, studentenhuisvesting, winkels, kantoren en gemengde complexen. Met onze pro-actieve aanpak nemen wij onze opdrachtgevers de zorg voor hun vastgoed uit handen en dragen wij bij aan een goede verstandhouding met de huurder. U kunt bij ons een op maat gemaakt dienstenpakket afnemen zodat uw vastgoed volledig naar uw wensen beheerd wordt.

Ons ervaren beheerteam beschikt over over een uiterst geavanceerd en klantvriendelijk beheersysteem dat zowel voor de huurders als voor de eigenaren te allen tijde online toegankelijk is. Voor de huurders betekent dat dat ze voor technische zaken 24 uur per dag een meldpunt hebben met directe doormelding naar diverse gecertificeerde aannemers. Daarnaast hebben uw huurders inzicht in financiële en contractuele zaken. Vastgoedeigenaren hebben te allen tijden inzicht in de financiële, technische en commerciele status van hun eigen portefeuille.

Administratief beheer

Administratief beheer omvat alle financiële zaken rond het beheer van het onroerend goed. Voor eigenaren van en beleggers in onroerend goed is een correcte en inzichtelijke administratie van de huur essentieel. Domvast beschikt dan ook over een geautomatiseerd administratief systeem dat in alle behoeften voorziet.

Het administratief beheer voorziet onder andere in:
Het innen van de huurpenningen
Het versturen van het maandelijkse overzicht van uw geinde huurpenningen
Het jaarlijks indexeren van de huren, conform de cijfers van het CBS
Het begeleiden van eventuele huurachterstanden
Het voldoen van de lasten en servicekosten
De bewaking van de WOZ aanslagen en de verzekeringspolissen
Het verzorgen van voor- en eindinspectie
Het onderhouden van het contact met uw huurder(s)
Het verzorgen van de correspondentie met de huurder
Inspectie met gemeente uitvoeren inzake huisvestingsvergunningen
Andere voorkomende zaken

Kosten administratief beheer: € 40,- excl. BTW per maand per object

Technisch beheer

Het is een vereiste dat het gebouw in een zodanige staat wordt gehouden, zodat een gunstige exploitatie gewaarborgd blijft. Daarom is technisch onderhoud noodzakelijk. Domvast draagt zorg voor planmatig onderhoud, zodat de kosten inzichtelijk zijn en gespreid kunnen worden over de tijd.

Het technische beheer voorziet onder andere in:
Afhandeling van meldingen van kleine technische calamiteiten
Corresponderen en communiceren met de service monteurs, loodgieters, aannemers
Administreren en verrekenen van de gemaakte kosten van service- en reparatie opdrachten met de geïnde huurpenningen
Een regelmatige bouwkundige inspectie van het pand
Het opstellen van een onderhoudsplan en -begroting
Technische rapportage van de onderhoudswerkzaamheden
Het aanvragen van onderhoudsoffertes bij aannemers

De controle op de opgedragen werkzaamheden tijdens uitvoering en bij oplevering
Indien gewenst een regelmatige tussentijdse inspectie.

Kosten technisch beheer: € 55,- excl. BTW per object per maand

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *